Opnieuw op reis! - Reisverslag uit Ede, Nederland van sandramarloes - WaarBenJij.nu Opnieuw op reis! - Reisverslag uit Ede, Nederland van sandramarloes - WaarBenJij.nu

Opnieuw op reis!

Door: Sandra en Marloes

20 Augustus 2010 | Nederland, Ede

Hallo allemaal,

voor de trouwe lezers worden de komende weken hopelijk weer een aangename reis met onze verhalen over onze reis naar West-Canada.

Er zijn inmiddels al weer wat jaren voorbij gegaan sinds onze laatste verslagen op deze site.
Natuurlijk hebben wij wel gereisd. Jordanië, Barcelona en Noorwegen waren daarin echte hoogtepunten.

Maar de meest bijzondere reis en het onbetwiste hoogtepunt van onze avonturen is de geboorte van onze lieve dochter Robin op 2 juli 2009.
De reis van knuffelen, opvoeden en grootbrengen is net gestart en hopelijk kunnen we samen met Robin de komende jaren vele mooie avonturen ervaren.

Het eerste grote avontuur staat nu voor de deur. Zaterdag 28 augustus vliegen we met z'n drieën naar Vancouver. Na een paar dagen acclimatiseren in de stad gaan we 'nieuwe stijl' backbacken....

Voor degenen die het nog niet weten (of volledig beseffen): we hebben een camper gehuurd van maarliefst 9 meter lang.
Ach, dachten we naïef bij het boeken, dat is negen flinke stappen, dat is goed te doen. Totdat lieve opa Henk ons er op wees dat dit ca. 50 cm langer is dan ons gehele huis...wwwaaaaaahhhh HELP!!!! Dus kortom we gaan op stap in de benedenverdieping van ons huis, maar dan op wielen met een verbruik van ca. 1 op 3.

We zullen 4 weken en ruim 4000km in Canada rondkijken en daarna vliegen we weer terug naar een intussen herfstachtig Nederland.

Wij vinden het superleuk als jullie weer gezellig vanuit je luie stoel meereizen!!!

Liefs,

Sandra, Marloes en Robin

• 20 Augustus 2010 - 16:03

Yvonne:

Ja hoor, virtueel ga ik graag overal mee naar toe!

• 20 Augustus 2010 - 19:50

Elly:

Super leuk jullie weer te volgen! Ben benieuwd hoe dat rijden met jullie benedenverdieping gaat.. Wie wordt de dappere chauffeur?

• 23 Augustus 2010 - 06:52

Christien:

Veel plezier en geniet !

• 27 Augustus 2010 - 17:33

Ursula:

Een hele fijne vakantie gewenst!!! Zou zo mee willen, geen plekje in de koffer meer over?

• 27 Augustus 2010 - 18:10

Judith:

Goede reis!!! Verheug me al op de mooie foto's!

• 27 Augustus 2010 - 20:03

Giny:

Heel veel plezier en een goede reis!

• 27 Augustus 2010 - 20:17

Marloes Stok:

Veel plezier en een hele goede reis gewenst. Genieten maar!

• 29 Augustus 2010 - 09:22

Bregtje:

o, 9 meter! dan had ik makkelijk mee kunnen gaan! ;-)
    heel veel plezier en ik lees mee met alle avonturen!