Onze bruiloft - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sandramarloes - WaarBenJij.nu Onze bruiloft - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sandramarloes - WaarBenJij.nu

Onze bruiloft

Door: Sandra en Marloes

13 Juni 2007 | Nederland, Rotterdam

8 juni, onze grote dag, is inmiddels voorbij gevlogen!

Het was echt alles wat we ervan verwacht hadden en zelfs meer dan dat. Het was met recht DE MOOISTE DAG VAN ONS LEVEN!!!(tot nu toe tenminste...)

We hebben vreselijk genoten; van elkaar, van iedereen om ons heen, van de prachtige lokaties die we hadden uitgezocht en natuurlijk van het weer.

Weerterugblik: 30 graden met strak blauwe lucht tot en uur of vier 's middags. Daarna begon het eerst te rommelen en regenen, uiteindelijk werd dit plensen en vreselijk onweer! Ach, het was een knetterend einde van onze borrel en een spetterend begin van onze avond.

Nu zijn we weer aan het werk en dus moesten we helaas (te) snel van onze roze wolk afstappen...hoewel het toch nog erg makkelijk en fijn is om weer naar de zevende hemel te zweven.

We hebben nu nog net tijd om snel aan de slag te gaan met een beginnerscursusje spaans en om in te pakken, want zondag over een week stappen we in het vliegtuig richting Ecuador!!!

We hebben er vreselijk veel zin in! En alhoewel we tot nu toe meer met de bruiloft bezig zijn geweest, is het nu tijd voor rust en ontspanning tijdens onze reis. Vanaf nu kunnen we ons daar volledig op storten en we gaan vast veel mooie avonturen tegemoet!

• 24 Juni 2007 - 04:09

Mike:

Buenos días Dames,

Twee uur geleden (04:00 uur) is jullie huwelijksreis dan ook echt van start gegaan. Toen heb ik jullie mogen vervoeren van jullie stulpje in Rotjeknor naar aeropuerto Schiphol. Binnen een uur zijn jullie veilig gearriveerd en hadden jullie nog circa 3 uur aan zelfvermaak in het vooruitzicht, totdat jullie vliegtuig dan ook daadwerkelijk van de grond komt.

Ik ben inmiddels thuis en ga toch nog even wat proberen te slapen. Maar voordat ik die poging onderneem, wil ik jullie toch nog een fantastische leuke mooie en vooral ook romantische huwelijksreis toewensen.

Groetjes,

Jullie broertje Mike

• 25 Juni 2007 - 18:33

Ron & Sjoerd:

Ola Chica's!
    Op het moment dat jullie waarschijnlijk net aankomen/aangekomen zijn, HEEL VEEL PLEZIER OP JULLIE REIS!!! Geniet van elkaar en van het land en wij zien uit naar jullie eerste berichtje!
    Groetjes,

Ron en Sjoerd
    aka De Thuisblijvers :P

• 26 Juni 2007 - 12:41

Anja:

8 juni was zeker een topdag!
    Inmiddels zijn jullie al enkele dagen in het warme westen. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen daar. Helaas nog nieks.

Dus later nog eens proberen....

lfz een ziek annetje.

• 29 Juni 2007 - 17:40

Wil Mol:

Hallo Sandra en Marloes.

Wat leuk dat jullie trouwfoto's op de site hebben gezet.

Henk heeft er direct 1 geprint, zodat ik
    deze kan showen.

We zijn erg benieuwd naar jullie album.
    Hopelijk is het op Sandra's verjaardag klaar.

Groetjes Wil.