Life changes in a year! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sandramarloes - WaarBenJij.nu Life changes in a year! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sandramarloes - WaarBenJij.nu

Life changes in a year!

Door: Sandra en Marloes

20 Februari 2007 | Nederland, Rotterdam

Nounou, alweer een jaar voorbij. Een bewogen jaar vol veranderingen. San een baan in Venray, maar dat duurde maar 6 maanden. Een nieuwe baan in Rotterdam en dus verhuizen naar de Randstad. Loes kon naar Utrecht, eindelijk in dienst van RWS. San aan de slag bij Het Dok als gezinstherapeut. Een nieuwe woning en nieuwe start.
Reizen hoort bij ons leven, dus ondanks alle drukte toch ook nog gereist in 2006. 2 weken Kreta en ook nog naar Parijs. Heerlijk om er toch weer tussen uit te zijn.
2007 omvat grootse plannen. Allerbelangrijkste: 8 juni gaan we trouwen en daar hoort natuurlijk een huwelijksreis bij. 5 weken Ecuador en Galapagos, wat worden we toch weer verwend.
Maar juni duurt zolang en dus eerst nog een weekendje Londen, om het reizigersbloed te laten stromen.
Het leven is een reis, waarbij we continu onderweg zijn. Life is beautiful!
In Ecuador gaan we de site weer bij houden, hopelijk gaan jullie ons weer volgen!

• 20 Februari 2007 - 10:23

Broertje Mike:

Dames, zoals altijd sta ik versteld van jullie lust en vermogen om maar te blijven reizen. Maar ik heb er ook veel bewondering voor en lees en hoor jullie verhalen altijd met plezier. Dus ook jullie avonturen in latijns amerika zal ik met genoegen gaan volgen :).

• 20 Februari 2007 - 11:35

Tim:

Nee he... Heb ik net een beetje de schade ongedaan gemaakt die jullie in Zuid-Oost Azie hebben aangericht en nu hebben jullie het alweer op het nietsvermoedende Zuid-Amerika gemunt.

Moet ik daar natuurlijk ook weer naartoe...

Tim

• 22 Februari 2007 - 16:34

OpaAa:

Ik heb ook grootse plannen. Morgen ga ik op reis. Ik ben uitgenodigd door twee bloedmooie vrouwen voor een zeer bijzondere tournee. Als het wat wordt horen jullie dat tzt wel.

Overigens deel ik van harte in jullie geluk en plezier.

• 25 Februari 2007 - 13:40

Ria En Henk:

Feesten en reizen is zo'n beetje jullie leven. We hopen op een mooie huwelijksdag met uiteraard prachtig weer en blijven jullie volgen met jullie nieuwe exotische avonturen.