Laatste uurtjes vakantie - Reisverslag uit Quito, Ecuador van sandramarloes - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes vakantie - Reisverslag uit Quito, Ecuador van sandramarloes - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes vakantie

Door: Sandra en Marloes

Blijf op de hoogte en volg

28 Juli 2007 | Ecuador, Quito

Tja de tijd vliegt, zelfs wanneer je 5 weken vakantie hebt. Onze reis zit er alweer bijna op.
Over zo´n 4 uur gaan we terug richting Hollanda. Alhoewel we eerst naar Guayaquil en Madrid vliegen. Ach, het stelt de terugkeer enigszins uit.
Zondagavond 18.30 uur zijn we van plan te landen (als Iberia mee wil werken!). Dan naar huis en proberen in het licht te gaan slapen. Dat zal wennen zijn, want hier gaat de zon rond 18 uur onder.

Een korte terugblik op onze huwelijksreis.
Ecuador is een schitterend land vol enorme verschillen, zoals in natuur, cultuur, mensen, rijk en arm, eten, geuren etc. Eigenlijk voelt het alsof we vele korte vakanties hebben gehad. Eerst Galapagos, gevolgd door Quito, Avenu der Vulkanen met zijn stadjes, Guayaquil en Puerto Lopez, Mindo, Otavalo en het regenwoud.

We hebben genoten van deze reis en terugkeren naar Nederland gaat dan ook met pijn in ons hart. De Ecuadorianen zullen we niet snel vergeten. Hun geduld om ons enig spaans duidelijk te maken was onuitputtelijk.
Dus zullen wij vertrekken met een kort maar krachtig:

HASTA LUEGO !!! Hopelijk tot ziens!

  • 28 Juli 2007 - 18:52

    Wille:

    Goeie reis!!!
    En alvast fijne verjaardag, die zul je wel in een soort van roes met jet-lag vieren...

  • 28 Juli 2007 - 21:10

    Anneke:

    Goede reis, nu lekker nagenieten van deze mooie tijd!

  • 29 Juli 2007 - 05:57

    An:

    meiden, dan zitten jullie nu in het vliegtuig.
    Ik hoop dat jullie een prettige vlucht hebben en, een jetlag die mee valt...

    En dan ga ik nu wcahten op de rest van de verhalen!

    lfz an


  • 29 Juli 2007 - 08:12

    Mike:

    He zusjes,

    Nou zo erg als jullie het vinden om daar te vertrekken, zo fijn vinden al jullie familie en vrienden het om jullie weer te verwelkomen in het mooie (en afgelopen aantal weken regenachtige) Nederland.
    Ik hoop dat jullie goeie vluchten hebben en dat jullie netjes op tijd aankomen. Alhoewel een naam als Iberia niet echt veel vertrouwen inboezemt.

    Ik spreek jullie zowiezo nog voor mijn vakantie.

    Groetjes Mike

  • 29 Juli 2007 - 20:04

    Mira:

    Lieve Loes en San..

    alle weken sinds terugkomst in NL zit ik me op stomme momenten te bedenken dat ik zo benieuwd ben waar jullie je bevinden. ik hoor over PRACHTIGE FOTO's en MOOIE verhalen..

    Ik haak net aan.. en lees dat jullie terug zijn!!
    Hoop dat het prachtig was.. lees net de eerste paar berichten en zie wat foto's waardoor ik het idee krijg dat dat wel is gelukt.. wat mooi ziet het eruit..
    maar.. misschien zie ik jullie sneller live!

    Veel liefs.. en ik scroll nog even verder door die prachtige foto's heen!

    liefs Mira

  • 30 Juli 2007 - 14:41

    Herma:

    ik dacht 'laat ik ook eens een reactie plaatsen', zijn jullie al weer terug! Tijd vliegt inderdaad om. Marloes gefeliciteerd met je verjaardag. Een vriendin van mij is de 28-ste vertrokken naar Ecuador en Galapagos en heeft ook zitten voorgenieten middels jullie reisverhalen. Leuke verhalen. Moet er nog wel een paar lezen. Jullie veel nageniet plezier.

    Groetjes Herma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 60768

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2010 - 25 September 2010

Eerste grote avontuur met z'n drieën

24 Juni 2007 - 29 Juli 2007

Huwelijksreis

09 Oktober 2005 - 04 Januari 2006

3 maanden Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: