Merry Christmas !!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van sandramarloes - WaarBenJij.nu Merry Christmas !!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van sandramarloes - WaarBenJij.nu

Merry Christmas !!!!

Door: Sandra en Marloes

Blijf op de hoogte en volg

25 December 2005 | Thailand, Koh Tao

Lieve allemaal,

vanaf een heerlijk warm en tropisch Koh Tao wensen we jullie allemaal een HELE FIJNE KERST!

Het is wat laat (1ste kerstdag en ze hebben er hier maar 1), maar onze kerstkaart-foto mag er wezen!

Gisteren gezellig met een aantal Engelsen van de duikgroep kerstavond gevierd (wat kunnen die Engelsen zuipen!) en vandaag lekker relaxen.

Het duiken verloopt voor San nog niet heel soepel..dus we doen er gewoon wat langer over, want Loes is zo lief om te wachten!
Onderwater ademen is trouwens erg bizar, nu alleen nog leren om je neus uit te schakelen (San's probleem; pap & mam misschien moest ik toch wat vaker met mijn mond open zitten!)

Het weer is in ieder geval aan het verbeteren, hoewel het hier nu al schitterend is!

Oh ja voordat we het vergeten:
GELUKKIG NIEUWJAAR !!!!!!!

Liefs ons

  • 25 December 2005 - 10:49

    Ewout En Conny:

    jullie ook een warme kerst daaro. oke bij ons is het ook niet zo koud,
    :( we hebben genees sneeuw gezien
    maar alles kan nog gebeuren en geniet maar veel van jullie warme kest

  • 25 December 2005 - 15:42

    Tim:

    Hee dames,

    Jullie natuurlijk ook een vrolijk kerstfeest, een gelukkig nieuw jaar, vrede op aarde, veel heil en zegen en welk cliché je hier ook maar in wilt vullen. Leuke foto ook. Al zou hij qua belichting ook in een grot in Valkenburg kunnen zijn gemaakt.
    Verdacht...

    De inspiratie is even op, dus ik laat het hier bij.

    Tot snel!

    TIM

  • 26 December 2005 - 13:09

    Henk En Ria:

    Het is een heel leuke kerstkaart. Tja, die kerstboom. Hij is apart, maar wel een beetje kaal zonder ballen en slingers. Weet je er zijn mensen die met hun mond open zitten en niets zeggen, maar dat is voor Sandra toch wel een probleem. Nog vele zonnige dagen en duik ze.

  • 26 December 2005 - 13:32

    Wil Mol:

    Hallo.

    Ik ben te laat voor een kerstgroet voor jullie.
    Ik heb er trouwens helemaal niet aan gedacht om dit per mail te doen.
    Sorry, sorry, sorry.
    Gisteren heerlijk gegourmet bij jouw moeder.
    Linsey en Conny waren ook van de partij. Helaas was ik niet erg lekker.
    Ik ben nu nog steeds aan het hoesten etc.
    Henk en ik hebben vorige week een kerstbootreis naar Keulen en Düsseldorf gemaakt, waarschijnlijk heb ik daar de verkoudheid opgedaan.
    Je zit dan toch met 100 mensen in een kleine salon.
    Maar het was erg leuk en erg chique en het ontbijtbuffet was overdadig, zo zelfs dat wij op de kerstmarkten niets gegeten hebben.
    Natuurlijk wel aan de glühwein gezeten.
    Ik ben benieuwd hoeveel foto's jullie gemaakt hebben.
    De kerstfoto was heel erg leuk. Hebben jullie die kerstboom zelf gemaakt ?
    Wij vroegen ons af of jullie in het boedistische Thailand nog iets van Kerst gemerkt hebben.
    Veel plezier nog en succes met het duiken.
    Krijgen we nog onderwater foto's te zien ?

    Wij krijgen misschien nog een witte kerst. Het hagelt nu.

    Groetjes.

  • 27 December 2005 - 08:09

    Bart:

    HAALLOOOOOO

    ik ben er nog!!!!
    ja ja de kerst overleefd

    nu alleen nog zorgen dat ik niet met een vuurpijl naar de noorderzon wordt geschoten
    want ik weet mij schijnbaar nogsteeds te misdragen
    het "nee bart!" overstemde regelamtig de kerstzang!

    dat snap ik dus niet zo
    in de keuken staat zo'n rond ding met een deksel
    afval
    daar willen ze dus vanaf
    wat is dan het bezwaar dat ik daar nog ff in kijk om er nog één en ander uit te vissen?????????
    mensen...............

    maar verder zitten we aardig op één lijn

    ik zit op de bank en zij voeren mij!!

    dus voor iedereen, vanuit het beste hotel in Made alvast de beste wensen voor 2006!

    knuffels Bart

  • 27 December 2005 - 20:22

    Maartje Vinke:

    Hai there!

    Dank voor jullie kerstwensen. Ook ik had me niet gerealiseerd dat ik die jullie natuurlijk ook elektronisch had kunnen sturen! Nou ja, hoop dat jullie het fijn hebben gehad. Ga héél erg genieten van de RUST, want volgens mij is het allemaal heel inspannend geweest, de afgelopen weken!! En veel plezier met de jaarwisseling. Het zal vast spectaculair zijn!

    Veel liefs, Maartje

  • 30 December 2005 - 21:55

    Corina:

    Vanavond nog eens jullie verslag door gelezen en foto's bekeken. Ik ben er echt een beetje stil van (en dat gebeurt niet snel!) Ontzettend indrukwekkend. En wat een lef hebben jullie tweetjes! 't Valt me op dat jullie op de laatste foto's helemaal stralen. Hoezo heimwee? Hoezo Nederland? etc. Jullie hadden volgens mij nooit van te voren kunnen bedenken hoeveel indruk zo'n reis uiteindelijk op je maakt. Wedden dat jullie straks heel erg veel moeite hebben om weer het ritme van alle dag op te pakken. Of hebben jullie de smaak te pakken en komt er een vervolg...?

    Bedankt voor het op de hoogte houden van het thuisfront van al jullie belevenissen. Een goede jaarwisseling vanuit het witte besneeuwde Nederland. Dat jullie dat nou moeten missen, 't is een prachtig gezicht....
    Alle goeds voor 2006.

    grote nicht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

3 maanden Zuid-Oost Azië

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2006

Het is nu echt voorbij !!!

01 Januari 2006

Duiken & relaxen

25 December 2005

Merry Christmas !!!!

18 December 2005

Rust in Bangkok!

11 December 2005

Angkor Wat
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 60889

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2010 - 25 September 2010

Eerste grote avontuur met z'n drieën

24 Juni 2007 - 29 Juli 2007

Huwelijksreis

09 Oktober 2005 - 04 Januari 2006

3 maanden Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: